Nobel’s Brood

Een ROI van 1.150% op LinkedIn advertenties

Onze LinkedIn-campagne voor Nobel’s Brood heeft geleid tot veel mooie cateringopdrachten. Dankzij onze expertise in LinkedIn-advertenties en Nobel’s Brood’s expertise in lekker eten, zorgen we voor een smakelijk aanbod.

Onze KPI's:

3.250%

ROI op LinkedIn Ads

+16 (Q1 2024)

Catering Opdrachten

+370%

Websitebezoekers
nobels-brood

Cateringopdrachten door LinkedIn Ads

Door zorgvuldig gerichte LinkedIn-advertenties en het benutten van relevante netwerken hebben we niet alleen de bestellingen voor Nobel’s Brood zien toenemen, maar ook hun naamsbekendheid in de zakelijke markt aanzienlijk vergroot. Door middel van uitgebreide analyses hebben we de prestaties van elke advertentie continu gemonitord en geoptimaliseerd, wat resulteerde in een hogere betrokkenheid en lagere kosten per lead. Dit succesverhaal benadrukt hoe een effectieve LinkedIn-strategie kan bijdragen aan zowel directe verkoop als merkbekendheid.

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen?

Neem dan contact op met Jelle!